برنامه جدید Glastonbury به بازدیدکنندگان جشنواره این امکان را میدهد تا دوستان و چادر خود را راحتتر پیدا کنند و همچنین هنرمندان را بر اساس نمایه Spotify خود توصیه کنند.
Vodafone گفت، برای اولین بار، طرفدارانی که از 26 تا 30 ژوئن به Worthy Farm می روند، می توانند حساب Spotify خود را به برنامه مرتبط کنند، که از نمایه برای ارائه توصیه های شخصی هنرمندانی که در جشنواره اجرا می کنند استفاده می کند.
پس از اتصال به Spotify، کاربران لیستی از 10 هنرمند برتر خود و همچنین مجموعه گستردهتری از توصیهها را از طریق گزینه Discover More دریافت خواهند کرد.
این برنامه همچنین دارای یک ویژگی نقشه جدید است که به بازدیدکنندگان جشنواره اجازه می دهد تا با قرار دادن سنجاق در مکان هایی مانند چادری که ماشین خود را در آن پارک کرده اند، در سایت 300 هکتاری حرکت کنند و مکان های ملاقات را برای جمع آوری مجدد با دوستان قبل از اجرا تعیین کنند.
موارد اضافه شده شامل ناوبری جهت دار جدید برای کمک به طرفداران برای جابجایی آسان تر بین مراحل، و همچنین امکان فیلتر کردن نقشه برای غرفه های مواد غذایی خاص، فروشگاه های کمپینگ و دکه های تجاری رسمی است.
راب وینترشلادن، مدیر مصرف کننده در Vodafone UK، گفت: “جشنواره گلستونبری یکی از بزرگترین رویدادهای تابستان است و ما می خواهیم مطمئن شویم که برنامه ای را ارائه می دهیم که به بازدیدکنندگان کمک می کند با اتصال مناسب بهترین استفاده را از جشنواره ببرند.
ما خوشحالیم که نه یک، بلکه طیف وسیعی از ویژگیهایی که قبلاً دیده نشده بود را به برنامه جشنواره 2024 خود آوردهایم، یکپارچهسازی Spotify و ویژگیهای ردیف بهبودیافته مزایای زیادی را برای طرفداران به ارمغان میآورد و تجربه Glastonbury را حتی یکپارچهتر میکند. “
امیلی ایویس، یکی از سازماندهندههای جشنواره گلستونبری، گفت: دیدن این همه ویژگی جدید در برنامه گلستونبری امسال بسیار عالی است و امیدوارم تجربه جشنواره را برای همه بهبود بخشد، چه از خانه تماشا کنند و چه در مزرعه به ما ملحق شوند. “