با توجه به اینکه تابستان بریتانیا هیچ نشانه ای از بهبود را نشان نمی دهد، رقابت برای یافتن آفتاب در جاهای دیگر ادامه دارد. اما اگر هنوز چیزی رزرو نکرده اید نگران نباشید – هنوز فرصتی وجود دارد که با کمی برنامه ریزی هوشمندانه یک معامله خوب را انتخاب کنید. تیم هنتشل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران HotelPlanner.com نکات خود را به اشتراک می گذارد.
روزی را که می خواهید رزرو کنید انتخاب کنید
سهشنبهها معمولاً روز خوبی برای انتخاب یک معامله خوب برای تعطیلات هستند – به خصوص اگر بتوانید لحظه آخری سفر کنید. اغلب، تیمهای قیمتگذاری هتل و اپراتور تور در روز دوشنبه گرد هم میآیند تا ببینند چه چیزی در آخر هفته فروش خوبی دارد. آنها سپس سیستمها و وبسایتهای خود را صبح سهشنبه با معاملات و پیشنهادهایی برای افزایش رزرو هتلها و مقاصدی که در دسترستر هستند، بهروزرسانی میکنند. رزرو روز سه شنبه می تواند باعث صرفه جویی در حدود 5 تا 8 درصد برای سفرهای بین المللی در مقایسه با قیمت های بالاتر در اواخر هفته شود.
در دام اینترنت نیفتید
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مصرف کنندگان مرتکب می شوند این است که بارها و بارها از یک وب سایت بازدید می کنند و همان تعطیلات و تاریخ ها را جستجو می کنند تا قیمت را بررسی کنند. هر وب سایت دارای الگوریتم هایی است، بنابراین هر چه جستجو برای تاریخ های خاص یا بازدید از یک سایت خاص بیشتر باشد، ممکن است قیمت آن افزایش یابد. تعطیلات مورد علاقه خود را به برگه موارد دلخواه خود اضافه کنید، که بسیاری از پلتفرم های رزرو باید بعداً نمایش دهند.
انعطاف پذیر باشید
سفر از سه شنبه تا پنجشنبه معمولا بسیار ارزان تر از سفر در آخر هفته است. ثبت نام کنید تا هشدارهای تخفیف خطوط هوایی را برای شهرهایی که می خواهید از آنها بازدید کنید در سایت هایی مانند SkyScanner یا CheapFlights.com دریافت کنید. اگر کاهشی در بودجه شما ظاهر شد، آماده رزرو فوری باشید.
گوشی را بردارید
همه هتلها برای نرخهای منتشر شده مشمول پروتکل «تعادل نرخ» صنعت هستند، اما برخی از آژانسهای مسافرتی آنلاین مانند HotelPlanner ممکن است گاهی اوقات نرخهای تخفیف منتشر نشده را ارائه دهند، اما فقط زمانی که با یک آژانس رزرو تلفنی صحبت میکنند، جایی که این امر خصوصی و بسته است. محیط فروش اگر زمان بیشتری برای برنامه ریزی سفر خود دارید، این می تواند بهترین گزینه در نظر گرفته شود.
برای برنامه های وفاداری ثبت نام کنید
اگر هتل زنجیره ای خاصی وجود دارد که دوست دارید در آن اقامت کنید، در برنامه وفاداری آنها ثبت نام کنید، که استانداردهای بالاتری را برای مشتریان عادی ارائه می دهد. بسیاری از شرکتهای کارت اعتباری و سوپرمارکتها نیز به ازای هر پوندی که خرج میکنید، امتیاز جایزه ارائه میکنند که میتواند برای اقامت در هتل اختصاص داده شود.