به: وزارت دفاع
از طرف: کارمند شورای امنیت ملی
توسط: LTG HR MCMASTER، دستیار رئیس جمهور برای امنیت ملی
RE: اجرای استراتژی امنیت ملی
همانطور که می دانید رئیس جمهور اخیراً خود را صادر کرده است استراتژی امنیت ملی همانطور که میدانید، دستورالعملهای طبقهبندینشده اغلب بیمعنا، مبهم و مستعد گزینش هستند، زیرا برای مصرف عمومی در نظر گرفته شدهاند. برای مخاطبان متعدد، از جمله مردم آمریکا، کنگره، قوه مجریه، متحدان، شرکا، رقبا و مخالفان درخواست می کند. و تحت یک فرآیند هماهنگی وحشیانه خاص قرار دارد. به همین دلیل است که کارکنان شورای امنیت ملی در حال انتشار رهنمودهای طبقه بندی شده هدفمند، صریح و دقیق با وظایف خاص برای هر آژانس و بخش هستند تا اطمینان حاصل شود که همه بازیگران می دانند که این استراتژی برای آنها چه معنایی دارد و اجرای آن را تسهیل می کند.
این سند حاوی دستورالعمل های اجرایی مخفی وزارت دفاع (ساختی) است استراتژی امنیت ملی: :
در حالی که برخی از خوانندگان این استراتژی بر تکرار عباراتی مانند “عادلانه” و “ناعادلانه” (42 بار در سند استفاده شده) تمرکز می کنند، وزارت دفاع باید در عوض توجه خود را به کلمه “تطابق بیش از حد” معطوف کند که پنج بار ظاهر می شود. . هیچ کس در پنتاگون از شنیدن اینکه “مزایای ایالات متحده در حال کاهش است” تعجب نمی کند. در حالی که ارتش ایالات متحده بر عراق و افغانستان متمرکز بود، چین و روسیه نیروهای خود را مدرنیزه کردند، و از مزیتهای قاطع ارتش ایالات متحده در گذشته کاسته و در عین حال توانایی آن را برای رفتن به هر کجا و در هر زمان با مشکل مواجه کردند. تلاشی در سراسر وزارت دفاع برای رسیدگی به این ضرر اضافه کاری وجود دارد. با این حال، بسیار مهم است که چنین اقداماتی به شیوه ای متفکرانه تر، مطابق با راهبرد گسترده تر در قبال هر دو کشور در نظر گرفته شوند. هر فصل، مدیریت ارشد بخش باید برای تشخیص و ارزیابی مسائل زیر ملاقات کند:
- مزیت ایالات متحده چگونه در حال کاهش است؟
- چه قابلیت ها یا مفاهیم عملیاتی می تواند این پویایی ها را کاهش دهد؟
- واکنش چین و روسیه – از طریق سرمایهگذاری در تواناییها، تغییرات دکترینال، یا تلاشهای منطقه خاکستری – به تلاشهای ایالات متحده برای بازیابی دست بالا چگونه است؟
مانند دولت قبل، استراتژی امنیت ملی تمرکز ارتش را بر چالشها در سراسر طیف درگیری دو چندان میکند و تمرکز خود را بر چالشهای ناشی از چین، روسیه، ایران، کره شمالی و تروریسم (همچنین به عنوان سازه 1+4 شناخته میشود) حفظ میکند. سناریوهای مورد استفاده برای تعیین اندازه و شکل نیروها باید با این پنج تهدید سازگار باشد. با این حال، در طول سال ها، مبارزه با تروریسم به طور قابل توجهی آمادگی نیروهای مسلح را کاهش داده است، فراتر از هزینه توانمندی های فکری، زیرا بسیاری از ارتش بر روی این تهدید به هزینه چهار تهدید دیگر تمرکز کرده اند. وزارت دفاع اصلاح مسیر را آغاز کرده است، اما باید در آینده از این خطر آگاه باشد.
در میامی تشویق هایی به پا شد استراتژی امنیت ملیآزادی با توجه به تاکید وی بر مبارزه با سازمان های جنایتکار بین المللی. این بدان معنی است که US SOUTHCOM اکنون جایگاه برجسته تری در جدول تصمیم گیری ضرب المثل خواهد داشت. با این وجود، پنتاگون باید مراقب باشد که اجازه ندهد اشتهای SOUTHCOM در حین غذا افزایش یابد، زیرا مخالفت با این سازمانها میتواند بر این نیرو فشار وارد کند و تمرکز آنها را از اولویتهای بالاتر منحرف کند. افزایش تمرکز بر گروه های جنایتکار فراملی نباید تمرکز اصلی بر رقابت با چین و روسیه را تحت الشعاع قرار دهد.
کسانی از شما که روی بررسی وضعیت هسته ای کار می کنید نیز با تشویق به این استراتژی پاسخ دادند. با این حال، به یاد بیاوریم که نوسازی نیروهای هسته ای بار بزرگی بر بودجه دفاعی، به ویژه در چند سال آینده خواهد بود. بدون حمایت قابل توجه کنگره، دستیابی به این نوسازی دست نیافتنی خواهد بود. علاوه بر برنامه ریزی برای بررسی ذخایر هسته ای، این وزارتخانه می تواند و باید گام های مهمی برای اطمینان بخشیدن به متحدان و بازدارندگی دشمنان و رقبا بردارد. در کوتاه مدت، وزارتخانه باید سرعت، مقیاس و سطح گفتگوهای بازدارندگی را در اروپا، آسیا و خاورمیانه افزایش دهد تا درک متقابل چالش های هسته ای را تسهیل کند.
وضعیت رو به جلو، شیوه جنگ آمریکایی را – یعنی بازی در جاده – را قادر می سازد و اگر به درستی انجام شود، آمادگی نیروهای مسلح را افزایش می دهد. بر اساس رهنمودهای استراتژی امنیت ملی، وزارت دفاع باید در طول سال 2018 یک بررسی کلی از موقعیت جهانی خود انجام دهد. بهبود موقعیت خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه و اروپا، به حداقل رساندن موقعیت خود در خاورمیانه و اطمینان از اینکه آمریکا وضعیت دفاعی کلی در مناطق کلیدی انعطافپذیر، پراکنده و پویا است که به طور قابل توجهی تواناییهای نیروهای آینده را بهبود میبخشد.
دیدگاه سنتی درگیری که ارتش ایالات متحده آن را پذیرفته است بر مراحل قبل از درگیری تا عملیات پس از درگیری متمرکز است. ناامیدی مستمر در کل وزارتخانه از ناکافی بودن این پارادایم معتبر است، اگرچه اغلب به طور غیرمنصفانه به عنوان دوتایی تحقیر می شود (یعنی ایالات متحده یا در جنگ یا در صلح است). محیط پس از 11 سپتامبر از این نظر پیچیده است، زیرا ارتش ایالات متحده از زور در سراسر جهان استفاده کرده است، از جمله در بسیاری از جاهایی که ایالات متحده در جنگ شرکت نکرده است. به بیان ساده، زمان زیادی برای توسعه پارادایم های جایگزین گذشته است. با این حال، این گزینهها باید با شیوه جنگ آمریکا و نظام دموکراتیک آن سازگار باشد. آنها همچنین باید بپذیرند که رفتارهایی مانند مداخله روسیه در اوکراین و اقدامات غیر مفید چین در دریای جنوب شرقی چین صلح آمیز نیست. لطفاً آماده باشید تا حداکثر تا 15 مارس 2018، رئیس جمهور را در مورد این پارادایم ها، مزایا و معایب آنها، و نحوه ادغام آنها در سراسر خدمات توضیح دهید.
را استراتژی امنیت ملی بر اهمیت در نظر گرفتن پاسخ به درگیری در همه زمینه ها تاکید می کند. در حالی که واضح است که پاسخ تک به تک به چالش در هوا، دریا یا زمین ممکن است نادرست باشد، استراتژی امنیت ملی به دقت تاکید کرده است که این پویایی باید در حوزههای «جدیدتر» مانند فضا نیز اعمال شود (و احتمالاً سایبری). بر این اساس، این سند از رفتار غیرمسئولانه در فضا به عنوان نمونه ای از اقدام ایالات متحده در «زمان، مکان، شیوه و حوزه انتخابی ما» یاد می کند. رئیس جمهور انتظار دارد تا اواسط سال 2018 در مورد تطبیق برنامه های عملیاتی اطلاعاتی ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که در صورت تشدید تنش، طیف کاملی از ابزارها در تمام زمینه های مربوط گنجانده شده است.
اگرچه بسیاری بر شکاف “گفتن انجام دادن” که در اینجا غالب است تمرکز خواهند کرد. استراتژی امنیت ملیکارمندان شورای امنیت ملی امیدوارند که وزارت دفاع فوراً عملیات اجرایی را آغاز کند. وظایف موجود در این سند توسط تیم من به دقت نظارت می شود و شما تشویق می شوید که به طور دوره ای پیشرفت آنها را به روز کنید. اوه، و در عین حال، سعی کنید منظورمان را بفهمید وقتی گفتیم گزینههای اجباری خلع سلاح هستهای را بهبود میدهیم. [Korean] شبه جزیره.” نباید خیلی سخت باشد…
امضاء شده،
LTG HR McMaster
دستیار رئیس جمهور در امور امنیت ملی
مارا کارلین دانشیار و دانشیار مطالعات استراتژیک در دانشگاه جانز هاپکینز-SAIS و عضو ارشد غیر مقیم در موسسه بروکینگز است. او روی استراتژی امنیت ملی 2015 کار کرد و (همچنین؟) زمان زیادی را صرف نوشتن و اجرای رهنمودهای استراتژیک پنتاگون کرد.